Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak nám vládne pan Zeman....

Celé léto jsem měnila kachnám vodu, krmila je, líhla kuřata a kachňata za velké pomoci mých kvočen a mezitím jsem nějak na našeho vládce demokraticky zvoleného, zapomněla... Nikdy jsem se moc politicky neangažovala, ale selský rozum zůstává, nad jeho počiny stát!  

Až se z toho člověk otřepává, jak promáčená kachna! Tak se dozvídám, že ti loupeživý američani nám diktují a všelijak to tu vylepšují v jejich prospěch. Červené kartičky si neumíme vyrobit, to nám musí poslat až z té vzdálené Ameriky. Nemáme svůj názor na chování prezidenta, zase ti američani nám musí poradit, co s tím. Taky prý chtějí svrhnout Zemana a nastolit Babiše. Ale tož kruciš, tohle byla politika a mám pocit, že stále je- bývalého SSSR, nyní Ruska. Přečte-li si člověk soudný,  Putinovy zákony, je mu to jasné.

Za mé školní docházky mi soužky učitelky vštěpovaly, že za vše můžou ti zlí kapitalisté. Přesná kopie dneška. Podplacená media? Když ten pocit mám, nekoukám na ně! Jednoduché, že jo! Před rokem 89 jsem se na média nedívala,nesledovala, co zavánělo lží. A dnes si mohu vybírat!

Pana prezidenta i jeho předchůdce spojuje velikášství, nabubřelost a pýcha. Vše se to pak nasčítá do nicotné malosti. U pana Zemana to došlo až tak, že je mu jedno, jak vypadá navenek, opije se a jde před kamery. Tady se dá polemizovat, co ho k tomu vede? Nekontrolovatelná závislost na alkoholu, nutná k léčbě, mě napadá nejdřív.

 Bylo vidno, jak tento člověk prahne po něčem takovém, jako  stát v čele republiky. Potom mi rozum nebere, proč se tak chová? Říká si : Tak jsem tu, 4 ročky a skvělý prezidentský důchod zajištěn? Nebo, prostě se naplňuje fakt, máme toho, koho jsme si zasloužili? Ale já se tak morálně pokleslá necítím! Určitě si zasloužíme lepšího. Ovšem tito dva poslední dárečci dávají najevo, kterak a co si zasloužíme.

     Já si bohužel budu stát na svém - sprosťáka, mířícího politicky na Východ nebudu prostě tolerovat. Na to mi nikdo nemusí posílat rady a vylepšení z jaké-koli dálky.

Zásadně nesouhlasím s urážkami tipu, americké pivo je špinavá voda!! Je mi toto chování nejen nepříjemné, ale vede mě k podezření, co si na nás tento "totalitní monarcha", zase nachystá.

  Na vánoce bude mít proslov před pohádkou a předtočený. No, to asi, aby to namluvil ještě za střízliva. Sprostá slova se velice těžko vyslovují, jakmile jsou v krvi určitá promile alkoholu. Před pohádkou, aby si to užili i děti?

Pánbů s námi a zlý pryč....

Autor: Vlasta Juráková | středa 26.11.2014 18:03 | karma článku: 27,23 | přečteno: 1203x
  • Další články autora

Vlasta Juráková

Za komunistů bylo líp!

Tolikrát jsem slyšela postesknutí, u známých nebo v rodině, že za komunistů bylo líp. Z tohoto tvrzení se mi dělá těžce mdlo...

10.9.2017 v 19:09 | Karma: 40,83 | Přečteno: 6361x | Diskuse| Ostatní

Vlasta Juráková

Druhá adventní neděle

Zamyšlení nad adventem. Moji rodiče mi na toto období zanechali velmi krásné vzpomínky. Je to pro mě nejkrásnější období v roce.

4.12.2016 v 15:07 | Karma: 12,40 | Přečteno: 323x | Diskuse| Ostatní

Vlasta Juráková

Ročník 1924

Vzpomínání na zážitky mojí maminky, která už tu není, mi vždycky vhání slzy do očí, nejenom z toho důvodu, že si prožila peklo, ale i z důvodu, že už mi to nikdy nezopakuje...Neřekne přesně, jak se vše stalo.

17.10.2016 v 20:51 | Karma: 28,65 | Přečteno: 1091x | Diskuse| Ostatní

Vlasta Juráková

Ročník 1924, totální nasazení na nucené práce v Německu, část třetí

Od firmy Baťa, kde jsem pracovala jsme na cestu do dostali šišku salámu a bochník chleba. Do Chemnice jsme dojeli asi v 10 hodin. Seděli na kufrech a čekali. Byl mráz, nevěděli jsme, co s námi bude. Běhali a třeli jsme si ruce......

30.8.2015 v 22:57 | Karma: 21,46 | Přečteno: 1140x | Diskuse| Ostatní

Vlasta Juráková

Slepice do klece nepatří!

Slepice je naprosto dokonalý tvor - téměř denně snese jedno vajíčko. A to navíc ve skvělém obalu....

29.5.2015 v 22:49 | Karma: 16,85 | Přečteno: 548x | Diskuse| Hobby
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrah hodil tělo ubodaného muže do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024,  aktualizováno  12:23

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  12:20

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

TOP 09 padají preference, Langšádlová si vytáhla Černého Petra, říká politolog

25. dubna 2024  12:16

Ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě. Rozhodla se podat demisi....

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno 

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1234x
Pracuji doma na své zahradě a starám se o drůbež. Ráda fotím, nejraději zvířata a přírodu.

Seznam rubrik