Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za pochvalu slepiček a kohouta. Takové dětsví je moc hezké. Já to mám taktéž tak. tatínek mi jednou udělal foliovník a řekl:" Budeme pikýrovat!" Ta vůně čerstvé zeminy a ty malé rostlinky, ve mě dodnes probouzí vzpomínky na dětsví.

0 0
možnosti
Foto

Kropenaté slepice jsou moc hezké, kohout je také fešák.

Dětství jsem prožila na vesnici a na dvoře jsme měli slepice, husy, kachny, perličky, krůty, takže jejich mláďátka jsem zažila. Bylo kolem toho dost práce, musela jsem také přiložit ruku k dílu. Krůtám trhat řebříček, kachnám jsme dávali nadúrodu hlávkového salátu, husy jsme dokrmovali šrotovými šiškami - což by dnes bylo asi týrání.

1 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1234x
Pracuji doma na své zahradě a starám se o drůbež. Ráda fotím, nejraději zvířata a přírodu.

Seznam rubrik