Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím, nevím, jestli to tu Vaši kvokavku přejde. Za mého dětství to ovšem takhle dělali, že ji zavřeli do králikárny, aby ji to přešlo. Já na tom netrvala:-) mám je moc ráda. Šoupla jsem násadovky a šlus. Kvokej si :-)

0 0
možnosti

Máte moje sympatie :) právě jsem byla venku zavřít kurník (aby mi na slepice nemohly kuny) a vysvětlovala jsem tam venku a potmě slepici, která od včerejška kvoká, že musí být přes noc "na odvykačce" v samostatné kleci, aby ji "to přešlo" . Na kačeny myslím teď každý večer, když kolem dýní a cuket sbírám ta kvanta hnědých slimáků .. :/ Přeji hodně radosti s těmi blátotlačkami  :)

1 0
možnosti

Také jsme každý rok instalovali stejné dětské pískoviště do vykopané jámy a neustále měnili vodu :-). Letos jsme přišli na to, že nade vše milují tu jámu pod pískovištěm, pokud je plná zabahněné vody. Dokáží tam rejdit svými zobáky celé hodiny. Na rozdíl od Vás mám ovšem těch kachniček jen šest a ještě omylem - místo objednaných násadových vajec slepic mi přišly vejce kachní :-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS