Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

No s tou sebereflexi, že by nám ji vzal komunismus, nevím. Mně tedy ne.

5 2
možnosti
MR

M63i56l32a52n 55R54a34d11e14k

10. 9. 2017 20:08

Take nad tim obcas premyslim, ale jak vysvetlite volice na zapad od Ceska? A ty zadna KSC neprevychovala?

3 1
možnosti
Foto

Na západ od Česka je nějaká země, co poznala 40 let komunismu?

6 1
možnosti
AK

Já jsem na blogu už vícekrát četl, že jsou lidé, kteří říkají to, co máte v názvu.

Ano ještě jsem nikoho takového nikdy nepotkal osobně.

Možná se pohybuji v jiném okruhu lidí než vy - což může být důvod.

Slyšel jsem třeba, že byla menší kriminalita.

Taková ta otravná každodenní - vykradené sklepní kóje, vykradená auta, přepadení důchodců - ať už na ulici nebo přímo u nich doma. Že to, co není přibité nebo zabetonované hned někdo ukradne. A že sice lidé taky kradli, třeba toaletní papír nebo propisky v práci, ale že nikdy neukradli celou továrnu na toaletní papír nebo na propisky...

Ano, ale nikdy v tom kontextu, že ten, kdo o tom mluví je nějaký přítel starých pořádků, nebo že by si přál návrat komunismu.

5 4
možnosti
Foto

Bohužel, já takové lidi znám. Co řekli: "Mě bylo za komunistů dobře".

5 1
možnosti
MB

Opírám se o Váš pojem - "Sebrali sebereflexi a sebeúctu". Je to trefné, obávám se, že nepochopeno ... Pojmy totiž souvisí s tradicemi a následnou přirozeností. Ta byla komunisty TOTÁLNĚ vyvrácena. Myslím tím onu masu generačně budovaných a následně předávaných živností. Aby přežily - přirozeným způspobem vystoupila do popředí - rodina. Dědek dřel, převzal syn, pokračoval vnuk ... Toto vše, bylo rozbito pojmem všelidovosti ... Nová morálka, kdo nekrade - kdo nejde s námi ... Pak u mnohých mohl vzniknout pocit, že žijí v čemsi pokrokovém = Model, kdy jste ve firmě před jejím krachem. Těm lidem není co vyčítat - firmu nevlastnili - vedli ji rudí managerové. Jedna přednost zde ale je - Bylo líp ! Byli jsme o 28 let mladšími !... :-)

3 1
možnosti
JV

J47i49r85i 33V95r76a35b15e75c

10. 9. 2017 19:30

Já konstatují, že Češi jsou z velké části hloupý národ.

6 2
možnosti
FD

Pokud jste taky Čech, odhadl jste se dobře.

7 3
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1234x
Pracuji doma na své zahradě a starám se o drůbež. Ráda fotím, nejraději zvířata a přírodu.

Seznam rubrik